http://modemalist.blogspot.cz/p/recepty_12.html

Wednesday, March 2, 2016

Den druhý - Bude to boj, ale nakonec to bude stát za to!

            Ukrojila jsem si opravdu velké sousto, ale tím víc mne to motivuje v tom vytrvat. První dva dny mé „no sugar“ výzvy byly (bohužel) víceméně ve startovacím režimu. Nic není tak jednoduché, jak se zdá. ALE neberme to doslova, věřím, že to opravdu jde. Jen je tu pár menších problémů, kterým se vyvarovat.
  


1.     Restaurace
První dva dny jsem si bohužel nepřipravila všechna jídla sama. Včerejší oběd v rytmu těstovin se smetanovou omáčkou, u které netušíme, z čeho byla připravena. A dnešní oslava narozenin v rytmu „zakončíme to dezertem“. Ok, berme to jako výjimku, která měla být už před měsícem. ALE konec výmluv. A už teď se těším jaké jídlo si na příští oběd přichystám.

2.     Sladké snídaně
Na sladké snídaně jsem si už tak nějak zvykla a zrovna se mi nechce od nich opouštět. Spíš než ve sladké variantě ale bude problém s ovocem. Tím bych se chtěla více zabývat ve víkendovém článku na toto téma a příští týden to i 100% začít realizovat. Ovoce rozhodně nehodlám úplně vyřazovat, zde půjde spíš o přizpůsobení a zjištění, jaké varianty a hlavně gramáže jsou přijatelné.

3.     Kupované svačiny
Už dávno nejsem ten typ, co si koupí na svačinu koblihu nebo koláč. Miluji pečení, tak když už si mám nějaký ten dortík dát, tak si ho raději upeču sama, a z ingrediencí, které dobře znám. Jenže, co když odpoledne, jako bylo mé dnes, nestíháte a potřebujete akorát nějakou malou tyčinku, protože víte, že za pár hodin bude večeře, na kterou si musíte v břiše šetřit místo. Tak jsem udělala tu největší chybu, které se snažím co nejvíce vyvarovat, ať už jsem v jakémkoliv časovém presu. Má odpolední svačinka byla proteinová tyčinka z dm. Zvykla jsem si automaticky chodit jako první mezi zdravou výživu, ať už jsem v jakémkoli obchodě, ale všude platí jedno – ČTĚTE OBALY. Protože nic není téměř nikdy takové, jak se na první moment zdá. Tyčinka byla lahodná, o tom žádná, jenže obsahovala – cukr, fruktózový sirup, glukózový sirup… A to mi stačilo, abych ji sice v klidu dojedla, ale příště se už po ní nedívala. A navíc, dvacka ušetřená.

            Takže mé dnešní ponaučení zní – čtěte obaly a vždy se snažte udělat si čas na to, abyste si sami připravili vydatnou a vyváženou stravu.

            P.S.: Pro další inspiraci a sebevzdělání jsem si koupila úžasnou knihu, která krásně a názorně vysvětluje, jak si tím vším projít. Ale to až později. :-)


No comments:

Post a Comment