neděle 5. dubna 2020

28denní výzva

Říká se, že si každý nový návyk osvojíme za 28 dnů. Jsou opravdu 4 týdny dostatečným časem k tomu, abychom na sobě mohli něco změnit? Rozhodně bychom mohli najít plno vědeckých studií, které tato čísla potvrzují. Ale já bych to raději vyzkoušela na vlastní kůži!


            Každý chceme na sobě změnit v oblasti zdravého životního stylu něco jiného. Někdo se chce naučit pravidelně a lépe jíst, někdo naopak jen ubrat sladkostí. Někdo chce začít běhat, a někdo chce každý den poctivě cvičit doma například plank. Sama mám na sobě vyzkoušeno, že mi nejvíce pomáhá vytvořit si plán. A to nejen v hlavě! U mnohých z nás mnohem lépe funguje, když náš plán vidíme na papíře, protože to nás dokáže neskutečně motivovat a hlavně držet se lépe cíle. Proto jsem pro vás připravila tabulku, kde můžete každý den pozorovat, jak se vám na vaší cestě za lepším já daří.
            Tak neváhejte a pojďte do toho se mnou!
           
Vybrat si můžete zatím ze dvou druhů tabulek, které si můžete uložit a vytisknout. Spokojeně pak jen můžete každý den odškrtávat a radovat se ze svých výsledků.


Žádné komentáře:

Okomentovat