čtvrtek 27. října 2016

Past vedle pasti... konečně v DOBRÉM!

            Přes všechno to ne moc pěkné počasí venku, milion starostí a málo času na zdokonalování, mne dnes potěšila velmi milá zpráva od mé úžasné kamarádky, že mne nominovali v soutěži BLOGERKA ROKU! S touto soutěží jsem letos absolutně nepočítala a o tom, že bych se mohla účastnit, jsem chtěla začít tvořit myšlenky nejdřív za rok, ale už je tento sen skutečností a já zabírám své místo mezi nominovanými. J

            Odkaz na mou nominaci najdete zde po kliknutí na ikonu. Takže pokud vás soutěž zajímá a svým hlasem chcete podpořit mou tvorbu a zároveň tím vyhrát pěkné ceny, tak neváhejte.

            Děkuji za veškerou podporu od vás všech, jste nejlepší motivací pro mé zdokonalování! <3




Vaše misshell.s

Žádné komentáře:

Okomentovat