středa 1. června 2016

CAFÉ Momenta

            Čím jsem starší, tím raději vyhledávám klidná místa, kde se dá jen tak posedět, popít dobrou limonádu a k tomu si dát pořádný domácí koláč. A tímto z toho bude i dobré téma na tipy kam v Brně.

Jako první vám představím malý podnik, který se nachází na Zelném trhu. Jeho název zní CAFÉ Momenta.


            Vždy jsem bývala spíše akční typ, takže ještě před lety bych mohla psát spíše tipy kam za dobrým pitím. Teď pomalu, ale jistě vyhledávám spíše klid. A takových podniků je naštěstí v okolí docela dost. U nás na vesnici máme taky jednu takovou kavárnu, ale ta mi bohužel nenabízí úplně to pravé, po čem toužím, ale o té taky jednou bude řeč.
            Ve větších městech, například v mém oblíbeném Brně, je toho ale naštěstí dost. Před pár týdny jsem navštívila tuto malou, ale přesto útulnou kavárnu. Na první pohled vás možná odradí, že místa je tu opravdu poskrovnu, ale rozhodně neodcházejte!


            Podnik se nachází na adrese Zelný trh 314/2. Jednoduše řečeno – vyjděte na Zelný trh a podívejte se dolů, pravý bok velké budovy je právě toto krásné místo. Než se sem ale vydáte, tak  bude asi lepší rezervace, ale i tak si myslím, že alespoň ten jeden stolek bude na vás čekat, tak jako i na nás.


            A co vám můžou nabídnout? Když se vám dostane do ruky jednoduchý, ale přesto stylový jídelní lístek, tak můžete vybírat jak slaná, tak sladká jídla. Já začala sladkým mandlovým koláčem. Porce sice nebyla nijak extrémně velká, ale ta chuť! Dlouho jsem takovou dobrotu neměla. Dále jsme pokračovaly slaným rytmem. Na ochutnávku rozhodně stojí výborná paštika, podávaná s pečivem a naše verze i s nakládaným ovocem. Pečiva by ale mohlo být příště také více. A jako slanou tečku na závěr jsem to zakončila slaným koláčem s velkou dávkou rukoly. Mé bříško bylo tento krásný den velice spokojené a brzy se rozhodně vydám zase vyzkoušet nějaké další dobroty. Z nápojů se pak dalo vybírat klasicky od káv, přes víno, tvrdý alkohol, ale také i mé oblíbené limonády. Každý si rozhodně přijde na své.

            




Více na Facebookových stánkách - odkaz zde


 misshell.s

Žádné komentáře:

Okomentovat